Voor elke websitebeheerder op het internet is het belangrijk om op de hoogte te blijven van ontwikkelingen binnen zoekmachines Google blijft hier nog steeds de titaan in die moeilijk van zijn troon gestoten kan worden. Met een vrijwel absolute monopoly op al het zoekmachineverkeer. Voor de meeste websites geld dat een flink percentage van de maandelijkse bezoekers van de zoekmachine vandaan komen. Zowel via betaalde als organische resultaten. In deze blog post behandelen we de Franse zoekmachine
Google Analytics is een uitgebreide tool die je in staat stelt om de statistieken bij te houden van je website er zijn hier een hoop andere opties voor die je hiervoor tevens kunt gebruiken. Maar Google Analytics is hierin de standaard optie dankzij de integratie van andere Google tools zoals AdSense Ads en Search Console blijft het de standaard keus voor menig website beheerder. Het opzetten en installeren van Google Analytics is eenvoudig en kan met een enkel stukje Javascript in je header
Er zijn een hoop verschillende tools die je kunt gebruiken om de statistieken van je website bij te houden veruit de meest populairste keuze hierin is Google Analytics. Dankzij zijn integraties van de insights van Google Search Console Google AdSense en Google Ads is dit vaak de standaard keuze voor menig website. Laten we in deze blog post een kijkje nemen naar het rapport Pagina’s en Schermen en welke informatie je hier allemaal uit kunt halen en gebruiken voor het optimaliseren van je website.
Je kan een hoop verschillende plannen hebben voor een website het is handig om hiervoor doelen in te stellen voor de langere termijn zodat je mijlpalen kunt bijhouden en vieren. In het dagelijkse werken aan een website kan het soms een gebed zonder end lijken het is daarom motiverend om eens in de zoveel tijd een terugblik te maken en bij te houden wat je zoal bereikt hebt. Dit om je te motiveren om verder te gaan en te vechten voor de resultaten! Verschillende soorten websites hebben andere doelen
Voor de meeste mensen is het geen geheim meer: de attentiespanne wordt steeds korter vooral zichtbaar wanneer je te maken hebt met verschillende generaties. Uit een studie van Microsoft Canada uit 2015 bleek dat de gemiddelde attentiespanne 8 seconden bedraagt—1 seconde korter dan die van een goudvis. De huidige realiteit ligt waarschijnlijk zelfs nog lager. Er zijn verschillende factoren die hieraan bijdragen maar sociale media en platforms zoals YouTube (met shorts) en TikTok spelen hierbij
Donkere modus is de laatste jaren enorm populair geworden met vrijwel elke grote app en website die deze optie aanbiedt. Maar is Donkere modus slechts een trend die voorbijgaat of is het een noodzakelijke aanpassing aan de veranderende behoeften van gebruikers? In deze blogpost gaan we dieper in op de voordelen en uitdagingen van Donkere modus en onderzoeken we of het echt essentieel is voor moderne websites en apps. Besluit jij aan het einde om over te stappen naar Donkere modus? Laat het ons
Het vinden van de juiste domeinnaam kan soms een heel proces zijn als je een bestaande bedrijfsnaam hebt dan is dit een stuk eenvoudiger. Maar als je voor een nieuw project een nieuw domeinnaam moet bedenken kan dit soms nog wel een uitdaging zijn. Met AI of Kunstmatige Intelligentie kan je een hoop ideeën opdoen voor dit dilemma. Laten we in deze blog post een kijkje nemen naar hoe AI je hierin kan helpen in de zoektocht van een nieuw domeinnaam! AI als je digitale assistent AI is
Content op een website kan op meerdere manieren gerecycled worden om hier het meeste uit te halen laten we in deze blog post een kijkje nemen naar de manieren en tactieken die jij kan toepassen. En zo per stuk content hier het meeste profijt uit kunt halen! Content posten op sociale media Blog posts of andere content kan ook vaak gebruikt en ingezet worden op Sociale Media dit zullen de meesten al doen. Maar kan je ook uitgebreider aanpakken dan enkel je URL te posten op je socials. Je kan ook
Niet iedere persoon heeft dezelfde mogelijkheden en het dagelijkse leven speelt zich natuurlijk ook af op het internet. Ook voor vele mensen met een beperking. Het is jouw doel als website beheerder om natuurlijk jouw website en de content hierop toegankelijk te maken voor zoveel mogelijk mensen. Aan jouw de taak om ook rekening te houden met enige beperkingen. Laten we in deze blog post een kijkje nemen hoe je jouw website hierop zo goed mogelijk kunt inrichten en welke verdere stappen je
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
- 41
- 42
- 43
- 44
- 45
- 46
- 47
- 48
- 49
- 50
- 51
- 52
- 53
- 54
- 55
- 56
- 57
- 58
- 59
- 60
- 61
- 62
- 63
- 64
- 65
- 66
- 67
- 68
- 69
- 70
- 71
- 72
- 73
- 74
- 75
- 76
- 77
- 78
- 79
- 80
- 81
- 82
- 83
- 84
- 85
- 86
- 87
- 88
- 89
- 90
- 91
- 92
- 93
- 94
- 95
- 96
- 97
- 98
- 99
- 100
- 101
- 102
- 103
- 104
- 105
- 106
- 107
- 108
- 109
- 110
- 111
- 112
- 113
- 114
- 115
- 116
- 117
- 118
- 119
- 120
- 121
- 122
- 123
- 124
- 125
- 126
- 127
- 128
- 129
- 130
- 131
- 132
- 133
- 134
- 135
- 136
- 137
- 138
- 139
- 140
- 141
- 142
- 143
- 144
- 145
- 146
- 147